Ohita ja siirry sisältöön

Ilmainen toimitus | Maksaa

    Palautuskäytäntö

    Palautuskäytäntö

    (Kuluttaja on jokainen luonnollinen henkilö, joka tekee oikeustoimen tarkoituksessa, joka ei pääosin ole kaupallista tai itsenäistä ammatinharjoittajaa.)

    Hyväksymme tilauksen peruutuksen 01 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä ennen kuin tuote on lähetetty tai valmistettu. Jos tilaus peruutetaan, saat täyden hyvityksen. Emme voi peruuttaa tilausta, jos tuote on jo lähetetty.

    01 tunnin jälkeen on liian myöhäistä peruuttaa tilaus, ja sinun on noudatettava palautusmenettelyämme.

     

    palautus (jos mahdollista)


    Hyväksymme tuotteiden palautukset. Asiakkailla on oikeus pyytää palautusta 14 päivän kuluessa tuotteen toimittamisesta.

    Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se on vastaanotettu. Sen on myös oltava alkuperäisessä pakkauksessaan. Palautusta varten tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen.

    Aloittaaksesi tuotteen palauttamisen ota yhteyttä asiakaspalveluumme, ja he antavat sinulle erityisen palautusosoitteen. Huomaa, että meillä on useita varastoja, ja samaan tilaukseen kuuluvat tuotteet saatetaan lähettää eri paikoista.

    Ymmärräthän, että emme voi hyväksyä palautuksia, jos tätä viestintävaatimusta ei täytetä. Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme sujuvan ja tyydyttävän palautusprosessin, ja keskustelun aloittaminen tiimimme kanssa on olennainen askel tehokkaan palautusprosessin helpottamiseksi.

    Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset selvennystä palautuskäytäntöihimme, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme. Olemme täällä auttamassa sinua ja käsittelemässä mahdollisia huolenaiheitasi. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme palautusosoitteen saamiseksi.

    Vihjeitä


    Yksittäin tilatut tai personoidut tuotteet eivät ole oikeutettuja 14 päivän hyvitykseen.

    Jos palautus on kuluttajan aiheuttama, kuluttajan tulee olla vastuussa toimituskuluista. Erityismaksun tulee perustua valitsemaasi pikayhtiöön.

    Kun asiakas palauttaa tuotteen keskusvarastoomme, täydellinen palautus käsitellään viipymättä, jos palautuksen seurantakoodi vahvistaa toimituksen varasto-osoitteeseen. Jos tuote ei valitettavasti saavu varastollemme, joudumme valitettavasti ilmoittamaan, että asiakkaalle ei voida myöntää täyttä hyvitystä. Tällä käytännöllä varmistetaan palautusten avoimuus ja oikeudenmukainen käsittely, ja se selventää palautuskelpoisuuden edellytyksiä.


    Mikäli saamamme tavarat ovat syistämme vaurioituneet tai virheelliset, kuluttaja ei ole tästä syystä velvollinen maksamaan toimituskuluja.


    Kuluttajalta ei veloiteta varastointimaksua tuotteen palauttamisesta;

    Huomaa:- Black Friday- ja Cyber Monday -viikolla kaikki 22. marraskuuta ja 28. marraskuuta välisenä aikana tehdyt ostokset ovat lopullisia, eikä niitä voi palauttaa tai vaihtaa. Tätä käytäntöä sovelletaan sekä myymälässä että verkossa tapahtuviin ostoksiin. Tavanomaisiin palautuksiin sovelletaan tavallista käytäntöämme Black Friday -jakson ulkopuolella. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa support@finnies.fi.et apua.

    Jouluviikolla kaikkia 22. ja 27. joulukuuta välisenä aikana tehtyjä ostoksia ei palauteta. Tämä asetus koskee sekä myymälä- että verkkokauppoja. Jouluviikon ulkopuolella tapahtuviin tavanomaisiin palautuksiin sovelletaan tavanomaisia käytäntöjämme. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa support@finnies.fi.et apua.

     

    Hyvitys (jos sovellettavissa)


    Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautuksesi, lähetämme sinulle sähköpostitse vastaanottoilmoituksen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Jos se hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti tietyn päivän kuluessa.


    Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset (tarvittaessa)


    Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.

    Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi on virallisesti lähetetty. Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Hyvityksen lähettäminen kestää usein jonkin aikaa. Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä ole vieläkään saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteessa support@finnies.fi



    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa support@finnies.fi

    saadaksesi palautusosoitteen.

    Tilattu tänään, lähetetty tänään

    Toimitamme Postin, DHL ja FedEx in kanssa. Ja tarjoamme aina ilmaisen toimituksen.

    14 päivän palautusoikeus

    Väärä koko? - Ei hätää! Voit aina palauttaa tai vaihtaa. Tarjoamme 14 päivän palautus- tai vaihto-oikeuden, jos et jostain syystä ole tyytyväinen tilaukseesi.

    Tilaa nyt, maksa myöhemmin

    Klarna Pay Later antaa sinulle lisää joustavuutta, koska voit maksaa 30 päivän kuluessa. Voit helposti kokeilla tuotteitamme ja päättää, onko koko oikea.