Finnies® tavoitteena on tarjota sinulle parhaat toimitusvaihtoehdot asuinpaikastasi riippumatta. Toimitamme päivittäin tavaraa sadoille asiakkaille ja voimme tarjota korkeimman mahdollisen reagointikyvyn.
KUINKA KAUAN TOIMITUS KESTÄÄ?
Lupauksemme nopeasta toimituksesta
Me Finniesillä teemme kovasti töitä toimittaaksemme tilauksesi nopeasti. Mutta joskus maailmanlaajuiset juhlat aiheuttavat viiveitä. Eri maissa on omat lomansa, ja tämä voi hidastaa jonkin verran tavaroiden valmistusta ja lähettämistä.
Teemme parhaamme minimoidaksemme tämän ja varmistaaksemme, että saat tilauksesi pian. Jos tulee viivettä, ilmoitamme sinulle heti. Arvostamme kärsivällisyyttäsi ja ymmärrämme, että nämä juhlat ovat tärkeitä.
Kiitos tuestanne ja ymmärryksestänne. Varmistamme, että tuotteesi saapuvat nopeasti ja turvallisesti perille.
Käsittelyaika:
1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesi vastaanottamisesta se tarkistetaan, hyväksytään ja pakataan. Sitten pakettisi valmistetaan kuljetusta varten.
Toimitusaika:
Kun kuljetusyhtiömme noutaa paketin, se lähetetään seuraavaan osoitteeseen:
Suomi: 4-6 viikkoa*
*Kaikki toimitusajat eivät sisällä tullin viivästyksiä. Sesonkiaikoina, kuten Covid, joulu tai Black Friday, viivästyksiä voi esiintyä.
MITKÄ OVAT TOIMITUSKUSTANNUKSET?
Tarjoamme asiakkaillemme ilmaisen premium-toimituksen maailmanlaajuisesti. . .
MISSÄ PAKETTINI ON?
Kun pakettisi on lähetetty, saat seurantanumeron sähköpostiisi.
Voit käyttää tätä numeroa tilauksesi seurantaan täällä: https://www.17track.net.
Logistisista syistä lähetyksesi saatetaan lähettää useina osittaislähetyksinä.
SEURANTANUMERONI EI TOIMI?
Pakettisi sijainnin päivittäminen voi kestää jopa 5 työpäivää. Pyydämme kärsivällisyyttä. Jos seuranta ei anna mitään tietoa, ota meihin yhteyttä!
Toimitus, jos et ole kotona tai postitoimistossa.
Jos paketti toimitetaan kotiovellesi tai jätetään postitoimistoon,Finnies korvaa paketin toimituskulut. Jos pakettia ei oteta vastaan tai sitä ei noudeta postitoimistosta, se palautetaan automaattisesti toimittajalle, ja meillä on oikeus vähentää 15 euroa saamastasi korvauksesta.
Vialliset tavarat tai virheellisesti toimitetut tuotteet
Viallisista tai virheellisesti toimitetuista tuotteista on ilmoitettava palveluntarjoajalle kirjallisesti 7 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta. Jos tämä aika ylittyy, emme valitettavasti voi hyväksyä palautuksia tai hyvityksiä. Tuotteet on palautettava alkuperäispakkauksessa ja käyttämättömässä kunnossa.